jueves, 16 de enero de 2014

VELCRO DAYS IN CANBRU

Considerat pels més entesos una autèntica patranya, el present videoclip ens mostra en aquesta ocasió la cara més denigrant d'aquesta activitat anomenada Bloc. En primer lloc es mostren dues troballes recents: Tsurimi Climbing i The Hare Krisma, dos blocs relativament exposats, especialment recomenats als amants de les barbacoes. També podrem veure la realització al més estil purista del clàssic Sauna Pilates, a mans de l'escalador mundialment conegut Palomo Cojo, alias Klueka.
En fi, mercaders de fum, monos de fira i molta palla en aquesta nova entrega que farà les delícies a invidents i narcolèptics.



VELCRO DAYS IN CANBRU from Secretaria Lee on Vimeo.

9 comentarios:

  1. Tinc ganes de tornar a llepar la molsa psicotròpica dels mantles can bruguerianos però em fa por que aparegui l'elfo que surt a l'inici del vídeo.

    finónimo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Torna, no t'ho pensis més, deixa de buscar excuses i pretextos i surt al carrer, despullat i amb els peus de gat a la butxaca del darrera, i agafa la primera ràfaga d'aire que trobis. Canbru t'anyora, Canbru t'espera, totes les pedres que un dia vas saludar, encara se'n recorden de tu, i se sent un murmull entre els arbres que diu: FIno y se fue...

      Eliminar
    2. jajajajajaja fino y volvio !!!!!

      Eliminar
  2. Muy bien Enrique !!!! veo que todavia sigues escalando. me alegro un mogollon tio, pero todavia me deves 2 gramos de coca que te fie!!!!
    llamame que no me coges nunca el telefono!

    ResponderEliminar
  3. A LA ATENCIÓN DE DON ENRIQUE: Desde aquel día que me llevaste al monte a grabar unos vídeos (que yo pensaba que serian al menos eroticofestivos) y que resultaron ser de subirte por piedras no me has vuelto a llamar, a caso no te gustaron mis pezones de abuela? o fue porque al ver una foto de un tal Albert te pedí que hiciéramos un trío con el?
    Bueno en todo caso si no quieres hacer nada de eso te dejo que me bambolees la polea como me pediste.
    UN BESO NEGRO DE TORNILLO.
    TE QUIERE PURI
    XXXX

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mira Puri, ya te dije que lo nuestro no iba a funcionar. Es cierto que tus pezones de abuela me resultaron repulsivos, pero el problema radica principalmente en tu abusiva adicción al alcohol y a los callos. La última vez que hablamos de cerca a nada estuve de vomitarte encima.
      Te pasaré el teléfono de una gente muy maja que se dedican a esto del cine, son una productora con una larga trayectoria, y seguro que estarán encantados de darte un papel ( de wáter ), en alguno de sus proyectos. Por supuesto tendrás que desnudarte, y comerte unos cuantos callos, pero esto ya lo hablarás con los chicos de KB Productions.
      Suerte y déjame en paz de una vez apestosa!

      Eliminar
  4. NO VEAS COM VA LA PURI NO? LA TENEIS LOCA BICHO!!!

    ResponderEliminar